[LINUX:18858] Fwd: Re: linuxte program kurulumu

From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 23:20:24 EEST

Kullandığınız Linux sürümünün paket yönetim programı ile (örn:
Mandrake için KDE altında kpackage) istediğiniz paketi kurarsınız veya
kaldırırsınız. O size herşeyi halleder. Kpackage içinde File List
tabında nerelere hangi dosyaların konduğunu görürsünüz.

On 16/08/00, 6:40:36, BErgen <BErgen@firat.edu.tr> wrote regarding
[LINUX:18790] Re: linuxte program kurulumu:

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html