[LINUX:18823] Re: Istanbul daki Toplanti Tutanagi

From: Ozbek (ozbek@gis.net)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 14:24:59 EEST

Benim onerim var:

bir sekilde (en iyi metodunun ne oldugunu bilmiyorum)
Linux CD'lerini ilgilenenlere bedava vermenin bir yolunu
bulmak gerekli. Turkiyedeki Linux kullanicilari sayisinin
artmasina bu sekilde buyuk katki yapilabilir.
(tabii CD'lerin verilecegi hedef kitle cok iyi secilmeli)
belki de bedava olmasa bile maliyet fiyatinin biraz uzerine
verilmeli. yani Cd dagitim sayisini mumkun oldugu kadar
arttirmak cok onemli...

baska bir konu, anadolu'da CD dagitimi saglanmali.
(yani sadece Istanbul, ankara degil, turkiyenin her yerine
isteyenlerine cok dusuk ucret ile CD dagitilmali..)

yine baska bir konu: her firsatta Linux'un "microsoft"
isletim sistemlerine olan ustunlukleri acikca vurgulanmali.
belki bir sayfalik karsilastirmali bir brosur hazirlanabilir.
(burada microsoft'un ayagina fazla basmamak gerekli,
turkiyede hala karsilastirmali "reklam" serbest degil,
yani isim vererek reklam veya promosyon yapma imkani
kisitli, bu neden ile dikkatli olmak gerekli,
Turkiye Microsoft direk olarak Turkiye-linux kullanici
dernegini dava etmeyi dusunebilir.. tabii boyle birsey
yapalarsa kendilerinin reklami acisindan iyi olacagini
sanmiyorum.)

baska bir konu: Linux'un "enternasyonal" bir
yazilimci grubu tarafindan surekli gelistirilme
halinde oldugu vurgulanmali. yani bir sirketin
urunu degil ve "internet dunyasinin" urunu.
bunun pekcok avantaji var..

Boston'da yasayan ve Linux disinda birsey
kullanmayan bir Turk olarak Turkiye Linux
kullanicilarini sonuna kadar destekliyorum..

GO LINUX!!

Oktay Ozbek