[LINUX:18807] RE: local ip

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 11:30:02 EEST

Lokal networkunu disariya firewall uzerinden cikarirsan, NAT (Network Adress
Translation) yaparak IP adresini degistirerek disariya cikmis olursun. Ya da
internet browserlarin squid proxy uzerinden disariya cikiyor isen
X-Forwarded-For ozelligini kullanip disariya IP ni default olan bir deger
ile gondermis oluyorsun..

Sevgilerle,
Ilker G.