[LINUX:18786] acemi

From: Haluk DUMAN (HalukDUMAN@go.to)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 00:37:47 EEST

merhaba arkadaslar
sey, ben linux ogrenmeye yeni basladim, hatta yepyeni.
daha ilk kez dun linux kurmayi basardim (mandrake 7.0-2)
ve bir kac sey sormak istedim
1. mandrake her acilista grafik ekranla karsima geliyor.
istedigim zaman grafik ekranla istedigim zaman text ekranla gelmesini nasil
saglayabilirim ve kde den cikip tekrar girmek (win 3.1 deki gibi) mumkunmu?
2. ses kartimi tanitmayi basardim ama modemimi ve ethernet kartimi
tanitamadim. modemim external 33600 ve com1 e takili. ethernet kartim
ise ne2000 uyumlu isa ve irq=5, i/o=340-35f e ayarli...
acemice sorularla basinizi agrittigim icin uzgunum.