[LINUX:18784] Re: ODBC + Local DB Motorlari (Paradox,MS Access) + Linux

From: osman (osmany@iname.com)
Date: Tue 15 Aug 2000 - 23:09:19 EEST

ilginize teşekkürler..

yapmak istediğim müşterimin zamanında yaptırdığı bir delphi tabanlı programın
verilerini kullanarak web üzerinden sorgulama yapmak..

veriler nt üzerinde, sunucumuz haliyle linux. :)

yerel olarak (m$ tabanlı, odbc arabirimiyle) istediğimin bir kısmını yaptım,
sadece türkçe karakterlerde sorun çekiyorum.

bu sistemi bitirdiğimde de nasıl iki farklı platforma dağıtacağımı kara kara
düşünmekteyim..

eğer sonunda nt üzerindeki odbc'ye linux'tan bağlanamayacaksam, boşa çalışmış
olacağım.. en azından öğrenmek istediğim bu..

teşekkürler..