[LINUX:18771] JAVA ve AnyJ

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 15 Aug 2000 - 12:38:13 EEST

Java ile ilgilenen ler sanirim iyi bilirler. AnyJ adında freeware bir Java
Development yazılımı var. Makinaya kurdum fakat bir sorunum var. Kendi
orneklerini derliyor ama benim yazdıklarımı derlemiyor. Hic bir lib. 'leri
bulamıyor. hatta default lang paketini bile. butun ımportlara hata veriyor
tabiki! AnyJ kullanan birisi ver ve yardim edebilirse sevinirim.

Saygılar...

 --

   Batur ORKUN