[LINUX:18753] Re: asp

From: fcan@hitit.bimel.com.tr
Date: Mon 14 Aug 2000 - 16:48:59 EEST

On Mon, 14 Aug 2000, nusret kurar wrote:

> merhaba
> apache web server de asp calistirabilirmiyim eger calisiyorsa nasil yapabilirim tesekkur ederim

   selam
 bildigim kadari ile free bir asp calisticisi (PHP gibi) yok. Commercial
olarak chillisoft'un var : http://www.chilisoft.com var.

  ikinci bir alternatif olarak ASP kodunu PHP koduna cevirebilirsin. Suan
benim elimde "asp2php" diye bir utility var FreeBSD uzerinde. Bir miktar
test edebildim. guzel bir sekilde convert ediyor ancak arasira koda
mudahele etmek gerekiyor elle. Ben sevdim. Ufak bir search ile su linki
buldum.
 http://asp2php.naken.cc/download.html

Fikret Can
Bimel Network Group