[LINUX:18745] GNU mount.

From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@ktu.edu.tr)
Date: Mon 14 Aug 2000 - 16:33:15 EEST

gecenlerde listeye asagidaki sorunumu acmistim. sagolasin bazi arkadaslar yardimci oldu. fakat ben bir turlu sorunu cozemedim genede olmadi..
su an baska bir sey sormak istiyorum. acaba bir yerden linux OS icin mount programini cekip derlesem onla ayni linuxdeki sekilde mount edebilirmiyim? bana biraz sacma gibi geldi ama bilemiycem. yardimci olabilirseniz sevinirim
birde linux icin mount programinin tarball ini nereden cekebilirim tesekkur ederim.

Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr

iyi gunler... bir konuda bilginizi rica edecektim.

bilindigi gibi linux altinda mount -t iso9660 -o loop isodosyasi.iso /mountyeri seklinde bir komutlar iso yu linuxda istedigimiz yere mount edip kullanabiliyoruz.
sorunum su. ftp serverimiz su an SunOS 5.7 uzerinde wu.ftpd 2.6 uzerinde calismaktadir. bende isolari mount -t iso9660 seklinde mount etmeyi denedigimde sorun cikariyor ve iso9660 fstye i tanimiyor..

acaba bilginiz varsa isolari solaris altinda nasil mount edebilirim?? yardimlarinizi bekliyor simdiden tesekkur ediyorum.

İyi Çalışmalar.
Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr
www.1stenergy.gen.tr