[LINUX:18735] Re: interbase

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 14 Aug 2000 - 14:20:03 EEST

Burak DAYIOGLU wrote:

> slm,
> Linux/Interbase'de Türkçe karakter kümesini ve Türkçe sıralamayı
> başarabilen birisi var mı? Var ise kısaca ayarların nasıl yapılmasının
> uygun olacağını yazabilir mi?
>
> teşekkürler, selamlar,
> -bd

Merhaba,

Database'e baglanmak icin bir program mi kullaniyorsun? Yoksa isql
programini mi?

Eger program kullaniyorsan bunu program icinde database baglanti
parametreleri ile halletmen gerekli. Parametreler kullandigin InterBase
surumune gore degisebilir (emin degilim).

Ben 6.0beta icin su parametreyi kullaniyorum:
lc_ctype=WIN1254

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu