[LINUX:18716] disk druid

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Mon 14 Aug 2000 - 12:14:35 EEST

merhabalar..
linux makinemde 1 hdd vardi ve problemle karsilasmadan
tum hdd ye linuxu kuruyodum simdi windows olan bilg.
ima da kurayim dedim. 3 partition var. linuxa
ayirdigim 3gb. ama diskdruid'de delete partition
diyorum linux native yapmak icin add deyince mesele
2800 ayirmak isteyince boot partition too big diyor.
grow to fill 'i isaretleyince de 1000~ +-200mb gibi
bisey ayiriyor.
acil yardimlarinizi bekliyorum. 3gb in tamamini swap
ve linux yapmaliyim
selamlar sevgiler basarilar
MustafaOgun

=====