[LINUX:18692] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: Ozan Ozkara (ozan@linux.org.tr)
Date: Mon 14 Aug 2000 - 08:02:33 EEST

ya siz sizi turkceye ceviren arkadasa yanlis soylediniz yada arkadas size
killik yapmis ceviri yapan arkadas yani, kaldiki bunun yorumunu yapicak ne
sen ne baskasi guvendigimiz bir yonetim kurulu var isini yapar
begenilmiyosa tepki alir ve icimizden baskalari gecer vss gayet demokratik
yani listeye anderas` in yazmasinin disinda andreas neden hala comak
sokmaya calistigini anlamadim(debian.tr hede hodo dur`e ne gerek varsa?)
birakin sular aksin arkadaslar

Sevgiler
ozan