[LINUX:18664] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: Kemal Gencay (kemalg@superonline.com)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 16:28:54 EEST

Sayin arkadasim,

Bu bir pazarlik, bir alis veris degildir. Dernek yasaya göre kurulur,
yöneticisi, muhasebecisi, denetçisi vardir. Bu görevliler dernek tüzügünde
(ki yasalara uygunlugu resmi makamlarca onaylandiktan sonra yürürlüge girer,
ve dernek çalismaya baslar) yazildigi sekilde para harcarlar, tüzügü
okursaniz, dernek nasil çalisacak, üyesine ne gibi hizmetler verecek, baska
ne gibi islerle ugrasacak hepsinin yanitini bulabilirsiniz.

Siz sanki bir tur operatörüyle muhatapmissiniz gibi, paranizin karsiliginda
ne gibi hizmet alacaginizi sormaniz çok garip bir tutum, bu ülke sartlarini
da ögrenmek için biraz gayret sarfetmenizi öneririm.
Saygilarimla
Kemal