[LINUX:18661] Re: linux disi...

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 16:21:59 EEST

cok tesekkur ederim mavi ile yesilin yerlerini
degisterdigimde daha iyi bi sonuc alacagimi baska
yerlerden de duymustum demek ki dogruymus. peki kafama
takilan son nokta; kablonun iki ucunda da ayni islemi
yapacaksam her tel 'in direnci farklimi ki performans
da farkli olsun? yoksa bir uc normal dizilecek de
diger uc da mavi ile yesil yer degistirecek?
selamlar...

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> [...]
> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan

=====
MustafaOgun