[LINUX:18656] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: boyatilim@yahoo.com
Date: Thu 10 Aug 2000 - 14:19:28 EEST

Andreas bey lutfen bu iste cikar var demeyin derneklerde aydat toplandigini
ve bunlarin derneklerin amaclari dogrultusunda kullanildigini biliyorsunus.
Ayrica linux.org.tr nin amaclari bellidir. Ben hala siz debian... i anlamis
degilim (gerci anlamak istemiyorum) sizin linux kurslari, sertifikalar vs.
ile paralar kazandiginis da bilinmekte (bana bir mail gelmisti orda sizin
verdiginis kurslardan bahsediliyordu ucret ise $$$$) ki linux.org.tr nin
verdigi seminerler de birer kurs niteligindedir ve linux severler ucretsiz
vermektedir...
Yani ornekler arttirilabilir ...
Slackware Linux
                                                                  ATILIM BOY