[LINUX:18637] [Konu Disi]- Okunamayan Floppy Diskler ve Zip

From: Eylul (eylul@ultratv.com)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 09:33:20 EEST

1. 20 tane diske ziplenerek(backup) alinmis tek bir powerpoint sunusu
2. 12-13-14-16 ve 18 numarali diskler okunamiyor.
3. Ontrack Easy Recovery Kurtardim dedi 4 disk icinde ama kurtardim dedigi
dosyalar saglikli degil. Winzip zip olarak tanimiyor.
4. Norton Disk Doctor'da ise yaramadi.
5. Baska kopyasi alinmamis. Yeniden olusturulmasi zor. Yazili bir dokuman
yok cunku.
6. Ne yapilabilir. Baska bir utility bilen var mi floppy icin? En azindan
ilk 11 disketteki bilgiler kurtarilabilir mi?
7. Durumun vahimligini ben de biliyorum bu yuzden bu yonde mail atmayin
lutfen. eMail atarsaniz sevinirim.
Eylul