[LINUX:18627] 200'lu hatlar ve reboot cozumlerine tesekkur..

From: Atila Abir IGCI (igci@rt.net.tr)
Date: Wed 09 Aug 2000 - 23:27:18 EEST

selamlar, Serdar KOYLU arkadasimizin /etc/sysconfig/network dosyasi icin
soyledigi:

GATEWAY=192.16...
GATEWAYDEV=eth0

yazan satirlarda, = isaretinden sonrasini silmek sorunu cozdu, 200 'lu
hatlar, 146, 0822'li hatlara baglanabiliyorum, ayrica wvdial ppp
baglanti kurmada bana bayagi kullanisli geldi.

Emre, Engin ZEREN ve Omer Faruk Sen in "kullanicilar sistemi reboot
edebiliyor" konulu sorunuma verdikleri cevaplar ile o sorunumuda cozdum.

Yardimlariniz icin tesekkur ederim.