[LINUX:18620] RE: 128 ram ( was samba da null pasword )

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 09 Aug 2000 - 15:42:51 EEST

--- omer eraslan <avr@rt.net.tr> wrote:
> Selam,
> mandrake 7,01 kullanıyorum .makinemde128 mb olan
> ramleri 64 mb olarak görüyor.Geçenlerde bi kaç satır
> kod yazarak bunun çözüldügünü okumuştum ama aklımda
> kalmamış.yardımcı olursanız sevinirim şimdiden
> teşekkür ederim.

 Sanirim basligi degistirmeyi unutmussunuz. Bunun
liste arsivlerini tararken ve konu takibinde ne kadar
zorluk cikardigini hepimiz biliyoruz :)

 sorunuzun cevabi da sanirim /etc/lilo.conf
dosyasi icine,
append " mem = 128M "
yazmaniz gerekiyor, yazim formati farkli olabilir,
man lilo
kullanarak dogru formati ogrenebilirsiniz. Bu islemi
yaptiktan sonra konsolda lilo yazip entera basmaniz
yeterli.