[LINUX:18610] Re: 200 'lu numaralara DialUp Baglanti sorunu

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 09 Aug 2000 - 12:47:22 EEST

Selamlar..

200 xxxx ve 14x numaralar VPOP numaralari. Bunlar ISS'lerin TTNET'ten kiraladiklari modemler. Yani dogrudan local santrale baglaniyorsunuz. User authentication PAP ile yapiliyor. Tavsiyem wvdial kullanmaniz. Bu RedHat6.2'paketinde mevcuttu, karistirmiyorsam eger.. Modemi acin.

wvdialconf /etc/wvdial.conf

/etc/wvdial.conf dosyasina
-----------------------------
[Dialer turkport]
Phone = 200 10 10
Username = fesmekan@turkport
Password = bilmemne
Stupid Mode = 1

[Dialer sol]
Phone = 200 11 11
Username = fesmekan@superonline
Password = bilmemne
Stupid Mode = 1

[Dialer 145]
Phone = 145
Username = fesmekan@ttnet
Password = bilmemne
Stupid Mode = 1

[Dialer 146]
Phone = 146
Username = vesaire
Password = filan
Stupid Mode = 1

[Dialer sol-mugla]
Phone = 0 822 4550000
Username = vesaire
Password = filan

[Dialer sol-izmir]
Phone = 0 822 4151111
Username = vesaire
Password = filan

0822 numaralarda Stupid (Aptal) Mode olmadigina dikkat edin..

Bu sekilde satirlari ekleyin..

wvdial sol
wvdial 146
wvdial turkport
wvdial sol-izmir

gibi komutlarla zahmetsizce internete baglanabilirsiniz. Biraz beklerseniz, netdialer alpha 0.01 cikiyor (2-3 aya kadar :(( ). Bununla daha kolay baglanti kurabilirsiniz...

Saygi ve sevgiler...