[LINUX:18608] Re: resume

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 09 Aug 2000 - 12:11:31 EEST

> benim asil merak ettigim resume ozelligi wu-ftpd de nasil kaldirilir ve hatta
> bazi kullanicilara resume hakki verilirken bazilarina resume hakki verilmez.
> Ornegin anonymous olanlar resume edemesin istiyorum ama normal kullanicilar
> resume yapabilsin. Mumkun mu?

Merhaba Umut ve Liste uyeleri,

Bahsettigin anonymous edemesin digerleri etsin seklinde advanced bir
ozellik bildigim ftp serverlar icinde yok. Varsa da ben bilmiyorum.

Ama resume ozelligini wu-ftpd icinde disable edemiyorsun.
Adamlar default olarak koymuslar herhangi bir opsiyon yok icinde disable
etmek icin birtek eger ftpd.c icinde download ve upload icin olan iki
fonksiyon var buralarda restart_point kontrol edilerek resume islemi
yapiliyor download icin olanda basit bir sekilde oynama yaparak bu
ozelligi disable edebilirsin.

proftpd de AllowRetrieveRestart opsiyonunu off yaparak direk olarak
disable edebiliyorsun.

Ayrica proftpd kullanmani oneririm ozellikle virtual ftp icin oldukca iyi
cok daha fazla opsiyon iceren konfigurasyonlar yapabiliyorsun.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC