[LINUX:18601] Re: kullanicilar sistemi reboot yada shutdown yapabiliyor!

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Wed 09 Aug 2000 - 07:19:10 EEST

Onu yapmana gerek yok /etc/security/console.apps/
dizininden shutdown+reboot (tam olarak hatirlamiyorum
coktan sildim onlari) silmen yeterli.Zaten dikkat
edersen halt vede reboot tam bir binary degil sadece
bir link ayrintilari bilemiyorum.Redhatin killigi
bence bu.Zamaninda bende kafayi siyirmistim.Nasil olur
diye.Eger guvenlik ile ugrasiyorsan www.linuxports.com
adresinden yada adresinden
http://www.linuxdoc.org/guides.html
Securing-Optimizing-Linux-RH-Edition-1_3.pdf i indir
cok yararli olur.Ek olarak birde kitap icinde
anlatilan conf dosyalarinin oldugu floppy.tar.gz ve
onuda indir

SAYGILAR

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/