[LINUX:18596] Re: kullanicilar sistemi reboot yada shutdown yapabiliyor!

From: Engin ZEREN (zereneng@hotmail.com)
Date: Wed 09 Aug 2000 - 00:05:46 EEST

Merhaba,
Sanirim bunun icin /etc/inittab dosyasinda
ca::ctrlaltdel:/sbin/shutdown now satirinin basina # koyarak deaktif
edebilirsiniz.
eger kullaniciya ctrl+alt+del'e bastiginda bu tus kombinasyonunu
kullanamayacagina dair bi mesaj vermek istiyorsaniz
ayni satira
echo 'vermek istediginiz mesaj'
satirini ekliyebilirsiniz.
Eger halt,poweroff,shutdown veya reboot islemlerini yapmalarini
istemiyorasaniz
/etc/security/console.apps
altindaki bu komutlari siliniz.Bölece root disindaki kullanicilar bu
komutlari calistiramayacak.
Kolay gelsin

                                                        Engin ZEREN