[LINUX:18567] sendmail.cf

From: musti@cc.ciu.edu.tr
Date: Tue 08 Aug 2000 - 08:29:42 EEST

merhaba ben KKTC den ilk defa yaziyorum oncelikle sizi bu uygulamadan
dolayi tebrik ederim. benim sorum su: biz arkadasla birlikte
bilgi islem merkezinde Redhat Linux 6.2 surumunu server olarak install ettik
hersey dogru bir sekilde calisiyor. serveri sonradan mail server
olarak kullanmaya karar verdik bir turlu bunu basaramadik ozellikle
sendmail configuration doyasini istedigimiz gibi configure edemedik
bunun icin bize onerileriniz nelerdir nasil yardimci olabilirsiniz
ozetle server olarak kurdugumuz pc'yi nasil mail servere
donusturebiliriz

Kibristan sevgiler.....