[LINUX:18556] Re: mySQL ve linux redhat6.2

From: Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Date: Mon 07 Aug 2000 - 22:48:15 EEST

kaan hasan wrote:

> Selam
> Ben mySQL in mysql-3.22.32.tar.gz binary sini ve
> mysql-3.22.32.pc-linux-gnu-i686.tar.gz binary dagitimini aldım.
> linux.org.tar.gz dan da mysql kurulumunu anlatan bir dosya indirdim. bu
> dökümanda bin dizininin ve scripts dizininin olusmasından bahsediyor ama
> mysql-3.22.32.tar.gz surumunde scripts dizini olusuyor bin dizini yok.
> digerindende bin var scripts dizini yok. acaba aldıgım surumlermi uyumsuz
> benim makinaya. bende linuxun redhat 6.2 surumu var. buna en uygun olan
> [...]

Red Hat kullanıyorsan ve kaynak kodunda değişiklik yapmayacakan hic tar larla
uğraşmayın, direkt RPM dosyalarıni indirin. MySql in sitesinde binary rpm
dosyaları mevcut.
Genelde tar paketlerde README, INSTALL gibi dokümanlar vardir ve ona göre
kurulum yapılır. Eğer hiçbir açıklama yoksa tecrübelerinize dayanarak bir
kurulum yaparsiniz.