[LINUX:18551] kurulum

From: Erdal Sahin (erdalsahin@excite.com)
Date: Mon 07 Aug 2000 - 21:03:53 EEST

 Merhabalar;
  Evimdeki pc'me Linux kurmak için uzun zamandır uğraşıyorum. Bir derginin
verdiği Suse'yi denedim olmadı. Oysa onu bir arkadaşın bilgisayarına gayet
güzel bir şekilde kurmuştuk. Şimdi bir RedHat 6.2 Cd'si buldum ancak yine
aynı problem var ve bu problem benim elimi ayağımı bağladı. Problemim şudur
ki;
 boot promptunda linux hda=cdrom dedikten sonra ve klavye ve mouse
ayarlarından sonra bana ne tür bir kurulum istediğimi soruyor. Ben orda
hangisini seçersem seçiyim, use fdisk desem de demesem de, şu hatayı veriyor
:
 "An error has occured - no valid devices were found on which to create new
filesystems. Please check your hardware for the cause of this problem."

 Makinemde iki tane hard disk var, ben bunlardan master olanının 3.5 gb lık
bölümünü ext2 partisyonu yapmıştım.
 Artı bilgi isterseniz verebilirim.
 Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

                              iyi çalışmalar..
                                                   erdal şahin