[LINUX:18520] Re: [LINUX:18493] Lexmark printer tanıtımı

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Mon 07 Aug 2000 - 07:17:06 EEST

Merhabalar,
Lexmark 3200,bir dummy yazıcı. linHardware.com'de aşağıdaki adrese gidin.
Orda bir PS drive için bağlantı var. Ordan deneyebilirsiniz.
http://www.linhardware.com/db/dispproduct.php3?DISP?666
Tek çözüm bence bu zira. uyumlu oldugu HP deskjet 550C gibi tanımlarla
çıktı alamadım.
PS driver'ida test etmedim.. ama bir deneyin. Birde sonucu listeye
geçerseniz seviniriz..
Selamalr
ARiF