[LINUX:18510] Ip Sorunu.

From: Salim Dervisoglu (realunreal@dreamshell.net)
Date: Sun 06 Aug 2000 - 21:14:58 EEST

Selam,

$imdi $oyle bir sorum olacak,
Bir FreeBSD 4.0 yuklu makinede bulunan ip adreslerinden sistemdeki userlar
sadece kendilerine izin verilen ip adreslerini kullanabilmesini saglamak.
mesela:

a userina 1.1.1.1 ipsini kullanmasi soylendi,
b userinada 2.2.2.2 ipsini kullanmasi soylendi,

a useri b userinin ip adresine normalde hicbi$ey yapmadan irc serveri
kurabiliyor, ayni $ekilde b userida a userinin ip adresine...

Buna benzer $ekilde diger programlarinda kullanilmasini engellemek istiyorum.
virtuald ve virtfs denen programlarin bu i$i yapabildigini duydum fakar
programlari bi turlu compile edemedim. Bi cozum...

$imdiden te$ekkurler.