[LINUX:18480] lilo ile coklu acilis

From: Engin ZEREN (zereneng@hotmail.com)
Date: Sat 05 Aug 2000 - 00:03:31 EEST

Oncelikler selamlar!
Sorum lilo hakkinda olacak.Farkli partisyonlar uzerine kurulu win98 ve
nt2000'i lilo.conf da asagidaki sekilde tanimladim.Ancak sorun var!
lilo da birden fazla 'other' partisyonu tanimlanip tanimlanmayacagini
acikcasi bilmiyorum.Bir oncekine bakarak kopya cektim ama olmadi!Su an
linux disketen,nt ve windows da kendi boot loaderlarindan acilmakta.Bunların
tamamini windowsun boot loaderi olmaksizin lilo tarafindan acabilir miyiz?
Simdiden tesekkurler...

boot = /dev/hda
timeout = 50
prompt