[LINUX:18441] Re: altdizin sayısı

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 04 Aug 2000 - 12:25:54 EEST

> Bir hatan olmalı, eğer bash ile açıyorsan bash'ın kısıtlamalarına maruz
> kalırsın; Perl ile açmayı dene, kullandığım bir sunucuda 100,000 dizin
> var.

Selam,

Su bash in kisitlamalarindan bahseder misin?
dizin olustururken ne gibi kisitlamalar getiriyor?

perl in dizin yaratirken kullandigi olayin ne gibi bir farki var?

recursive dizinler yaratirken sayiyi sadece

/proc/sys/fs/inode-max

degiskenini artirarak saglayabilirsin. bunun yaninda file-max ve socket
degerlerini de artirman gerekebilir.

istersen bunlar icin kernelda da oynama yapabilirsin
default olarak inode-max 16000 kusur olmasi lazim.

bu degerler ile oynayarak sayiyi degistirebilirsin fakat ust sinir nedir
bilmiyorum 200000 filan yapmistim zamaninda sonra sIkIlIp birakmistim:))

bu arada 200000 kusur dizini de bash ile yapmistim!!

IYI CALISMALAR

                                                              MURAT KOC