[LINUX:18435] Re: freebsd 3c905b

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Fri 04 Aug 2000 - 10:07:36 EEST

"Huseyin YUCE (TEF)" wrote:

> FreeBSD 4.0 da 3Com 3c905b Ethernet kartinda sorun yasiyorum..
> scanpci dedigimde "3COM Device unknown" diyor.
> Fakat karti 509 gibi taniyor ve xl0 olarak yukleniyor.
> Bir yere ulasmaya calistigimda (ftp, www, vs...)
> ilk anda ulasiyor fakat daha sonra takilip kaliyor bu makineye ayrica
> ping cekemiyorum. Bu karti kullanan ve FreeBSD calistiran arkadasim var
> m?
>
> --
> Sevgiler,
> Huseyin e-mail adresim:huseyin@tef.marun.edu.tr

Merhaba,

Bahsettigin karti 4-5 ay sure ile FreeBSD 3.3 ve FreeBSD 4.0 sistemlerde
problemsiz kullandim. Su anda ise 3c980 kullaniyorum. Yine bir problemim
yok.

dmesg ciktisi sana ne gosteriyor? Makina takildigi zaman /var/log/messages
icinde ilgili satirlari kontrol et. (Listeye de gonderebilirsin) Ayni karti
farkli bir makinada (windows olabilir) kullanmayi denedin mi? Veya kartin
takili oldugu slotu degistirmeyi?

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu