[LINUX:18433] Help Desk!

From: Mehmet Baris KARAKAYA (mbarisk@hotmail.com)
Date: Fri 04 Aug 2000 - 09:05:33 EEST

selam arkadaslar,

Belki yeri degil ama Ankarada bir ISP sirketine, help desk elemanlari
ariyorum; Elemanların geniş bir sekilde cevirmeli ağ üzerine bilgi sahibi
olması, telefonda derdi olan insanlara sıkılmadan yardım edebilecek
ozelliklere sahip olması gerekiyor.

Aday elemanların Linux bilmeleri bizim için + puan; ayrıca elemanlara
ileride, web tabanlı (php + postgresql)help desk yazılımı geliştirmede,
yeterli iseler, yer verilecek.

İlgili olan arkadasların CV'lerini kendilerine ulasilabilecek telefon
numaraları ile bu e-postaya gondermeleri rica olunur!

linux, the penguin!