[LINUX:18428] Re: mount - iso960

From: Ozbek (ozbek@gis.net)
Date: Thu 03 Aug 2000 - 21:45:33 EEST

comp.unix.solaris usenet tartisma listesinde
bu tartisilmis. Orada yazdigina gore bunu Solaris 7
uzerinde yapmak icin 2 yol var.

1inci yol: fbk driver'ini kullanmak.
adresi: ftp://ftp.fokus.gmd.de/pub/unix/kernel/pbk/
(bu driver'i ben kullanmadim, kisisel bilgim yok,
kullanmadan once guvenebilirligini lutfen kendiniz arastirin.
ingilizcesi ile: I don't endorse it! )

2inci yol: eger 700MB veya uzerinde bir bos "partition"
var ise onun uzerine dd komutu ile CD'nin hepsini
kopyalamak ve daha sonra "mount" etmek.
eger partition'nin /dev/rdsk/c1t0d0s4 oldugunu
kabul edersek tam olarak komutlar soyle:

dd if=isodosyasi.iso of=/dev/rdsk/c1t0d0s4 bs=64k
mount -F hsfs /dev/dsk/c1t0d0s4 /mountyeri

Normalde bu sorunun Solaris formunda tartisilmasi
gerekli ama belki Turkiye'de Solaris kullanici
grubu yok. Ben soruldu diye cevapliyorum,
eger listesinin kurallari sadece Linux uzerine
kisitli ise bu sorunun burada hic sorulmamasi gerekirdi
buyuk olasilikla.

Saygilar
Oktay