[LINUX:18409] xdm sorunu???

From: Erol sonmez System Administrator (cenkh@gau.edu.tr)
Date: Wed 02 Aug 2000 - 21:32:16 EEST

Selamlar,

2.1 debian stable li 2.2 frozen a upgrade ettim fakat x ortami'nda
kullanici adi ve passwordumu yazdigim zaman window maker gelmesi lazim (
user name ve passw kesin dogrudur )fakat 2-3 sn sonra tekrar user name
ve password dialog kutusu cikiyor ????
ve .Xsessionerror lara baktigim zaman soyle biseyler yaziyor :
AUDIT : Mon Jul 3 22:06:33 2000: 745 X: client 2 rejected from local
host
       Auth name: XDM-AUTHORIZATION-1 ID: -1
Xlib: connection to "0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
/usr/X11R6/bin/xrdb: Can't open display ":0'