[LINUX:18407] Re: acil bir sorunum var..

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 02 Aug 2000 - 17:30:52 EEST

sorular
1. leased line ile mi internete cikiliyor?
2. leased line var ise router in markasi modeli.

bu durumda masqureding ile internete cikilabilecegi gibi belkide
arkadasinizin kendine ait subneti vardir.

NT ile birlikte olan sistemin bir semasini cizebilirseniz neler
yapilabilecegi ortaya cikar.
belkide eski sistemde NT uzerinde calisan bir mail server var idi.

ayni seyleri linux uzerinde de gerceklestirebilirsiniz.
temel sorun e-mailing isinde mail server olarak kimi kullandiginizla alakali
birazda.

eger ISp den alinan bir mail hizmeti var ise masqureding ve transparant
proxy cozum olabilir.
icin icinden cikamaz iseniz bu tarz danismanliklari bu listeden elde
edebilirsiniz ama detay vermeniz gerekiyor.

Egemen Ergel
RT Net