[LINUX:18395] Re: Samba 'yla ilgili bir güvenlik sorusu !

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 02 Aug 2000 - 10:48:20 EEST

On Tue, 01 August 2000, Omer Faruk Sen wrote:

> Sanirim cok acimasiz davrandiniz.Yani millet artik
> ugrasmiyor Nt ile derken biraz daha gercekci olmak
> lazim bence Yanlis anlasilmasin Win2k yada Win
> turevlerini kesinlikle savunmuyorum ama bu kadari
> biraz abarti
> SAYGILAR

Selamlar..

Bu bir silsile meselesi.. Hala cat komutunu ogrenmeye calisanlar var mesela. Rehber programi yazmak icin ugrasanlar da.. Bu arkadaslara gayret diyorum. Bizde boyle basladik bu islere. Bizim zamanimizda CP/M, VM/SP, UNIX, OS/400, DOS vs. vardi. Ctrl-Break tusunu bilmedigimden kaybettigim cok BASIC programim oldu. Simdi NT, UNIX vs. var. Tabiki hacking, cracking, debugging vs.ye yeni baslayanlar icin, NT bulunmaz bir nimet olmaya devam edecektir. Ama sahsen yirmi yildan sonra NT artik cekilmez oluyor..

Saygi ve sevgiler..