[LINUX:18389] Re: LKD sohbetlri 4: Linux Sistem Yonetimi II (hatirlatma)

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Wed 02 Aug 2000 - 07:08:16 EEST

Istanbuldaki Linux Kullanıcıları Grubu..
geçen seneden beri düzenli olarak iki haftada bir toplanıyorlar(dı).
En son Mayıs'ın 7 sinde toplanıldı.
bir sonraki toplantı henuz belli değil. fakat her zman
istanbul.linux.org.tr adresinden bulabilirsiniz. Eger dns in taşınması
tamamen hallolduysa ki dun olmuştu. sorunsuzca ogrenebilirsiniz.
ARiF