[LINUX:18370] Linux ve Nat

From: egemen@istpaz.com.tr
Date: Tue 01 Aug 2000 - 15:15:27 EEST

Dediginiz "ipnatadm" programını indirdim fakat aldıgım bilgilere gore bu
program redhat 5.0 ile birlikte calisiyor. Redhat 5.0 'da da kernel 2.0x
kullanılıyor. Zaten programın arsivinde kernel icin bir patch de var. Benim
sistemim redhat 6.2 ve sorun cıkıyor. make ile derlerken
"ipnatadm.h:10: linux/ip_nat.h: No such file or directory"
Bu hatayı gidermek icin ip_nat.h dosyasını aradım fakat bulamadım.
Programla ilgili news group'un mesajlarınada baktım ve ordan anladıgım
kadarıyla glibc ile ilgili bir problemden dolayı bu hatayı veriyor.Yani
aslında boyle bir dosyaya ihtiyac yok. Zaten boyle bir dosya yokta. Zira
dediklerine gore redhat 5.0 ile derlenmek istendiginde boyle bir hata
vermiyormus. Programın degisik sitelerdeki arsivlerinide arastırdım fakat
sonuc aynı. Onerisi olan varmı?

Iyi calismalar....