[LINUX:18364] Re: Amiga ve Linux

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Tue 01 Aug 2000 - 11:45:17 EEST

Amiga'da disketlerle dağıtılan farklı linux sürümleri bulunuyor. Linux
altında veya herhangi bir OS altında, emulatör kullansanız dahi amiga
disketlerini göremezsiniz. Amiga disket sürücülerinin donanım olarak farklı
çalıştıklarından dolayı disketleri PC ye ya özel bir ara kablo ile bir dosya
olarak aktarırsınız, ya da şeması internette dolaşan bir devre aracılığı ile
amiga sürücüsünü PC ye bağlarsınız.

İyi Çalışmalar...

Onur Safak / QuaRizzma
3D Graphics Design & Special FX