[LINUX:15071] Re: Hardware cursor?

From: Raif Tolga KORKUNĮKAYA (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Fri 28 Apr 2000 - 12:32:15 EEST

Oncelikle http://www.xfree86.org/3.3.6/S3V.html adresine bakmaniz gerek
aradiginiz tum bilgiler orada mevcut.

# pico /etc/XF86Config dosyasinda ekran kartinizin oldugu bolume giderek
hw_cursor onune bir # atin video_mem degiskeninin onundeki
# de kaldirin, olmasi gerek eger olmuyorsa size elimdeki bu kart
icin ayarli XF86Config dosyasini gonderebilirim. Bu dosya sizin RedHat ta
/etc/X11/XF86Config dizininde de olabilir.

Ekran karti tanitimlarini XF86Setup ile degil xf86config ile yapmanizi
oneririm,
daha fazla esneklik saglar. kart seciminde Trio3D/2X (86C362) sececek,
XF86_SVGA serveri kullanacak ve kesinlikle clock_chip istemeyeceksiniz.