[LINUX:15067] Yardım Lütfen Domain Name

From: burak dönertaş (burak_19@hotmail.com)
Date: Fri 28 Apr 2000 - 10:18:47 EEST

Ben kişisel olarak ve acemice linux la uğraşıyorum.. uzun zamandan beri de
listenize üyeyim. sorularımın hemen hemen hepsini bu liste de bulabili
yorum. ama benim şu an sorunum linux la değil. başka bir konuda. sizlerin
hoşgörüsüne dayanarak bana domain name alma hususunda yardımcı olursanız
size çok minnettar kalacağım. ben çalıştığım şirketin web sayfasını
hazırladım. ( fazla profesyonel olmasa da) benim sorunum .com uzantılı adres
nasıl alacağımdır. .com alırken odtü ile bir diyolağa girmemiz gerekir mi.?
yoksa muhatabımız dış server lar mı.
( register.com dan alındığını biliyorum sadece) . register.com da bir yıllık
ücretin bedeli 35 $ olarak belirlenmiş. benim sorunum bir bu com adresini 35
$ vererek aldık. ama bizim web sitesini barındırmak için ben crosswinds.net
i kullandım. şu an da web sayfamız crosswinds nette ve baya uzun bir adres
biçimin de ulaşabiliyoruz. (bu yüzden com istiyoruz ya :)) acaba com u
aldığımız da bu bi cjb net gibi yönlendirme yapabilecek miyiz. umarım
derdimi size anlatabilmişimdir. ii günler