[LINUX:15036] Re: Mandrake7.0 ISO dosyasi

From: Huseyin karasin (hkarasin@hotmail.com)
Date: Thu 27 Apr 2000 - 13:01:26 EEST

selam,
grub şifremi unuttuğum için mesaj yollayamıyorum.
benim sorunum creative pci 128 ses kartı ile ilgili.
kartımı mandrake 7.0 ensoniq olarak görüyor fakat kesinlikle herhangi bir
ses dosyasını çalıştıramıyorum ve mixer herhangi bir ses aygıtı bulunamadı
hatası veriyor. kendim tanıtmaya çalıştım.
şimdi denemek için bir ses dosyası çalınacak diyor ve.
resource or ..... busy.".... kısmını hatırlayamadım"
hatasını veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler.