[LINUX:15031] Turkce Dokuman

From: Mehmet Ozdogan (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Thu 27 Apr 2000 - 10:46:11 EEST

Merhaba;

yeni dogmus bir penguen olarak bazi fikirlerim var ve hayata gecirilmesi gerektigine inaniyorum. Yeni nesil Linux kullanicilarinin ihtiyac duyduklari bazi konular var. Bunlar, ozellikle sistem yonetimi ile ilgilenenlerin ihtiyaclari olarak nitelendirilebilir.

* Kernel Derleme,
* Sendmail kurulum ve konfigurasyonu
* Apache kurulum ve konfigurasyonu
* PHP, SQL , CGI ve ON-LINE veri yonetimi,
* DNS konfigurasyonu..
* En Kararli Yazilim ve driver suruculeri
ve en cok sorulan; AGP ekran kartlarinin X e tanitilmasi..

Yalniz bunlar tek bir dagitim baz alinarak degil, butun dagitimlar baz alinarak; yapilmasi gereken manual islemler, bu islemleri yaparken sikca karsilasilan problemler ve problem cikinca neler yapmak gerektigini iceren TURKCE bir kaynak ve ScreenShot lar a ihtiyac var bana gore..

Butun bunlari icinde barindiran, herhangi bir dagitimi kullanan bir kullanicinin rahatca anlayabilecegi bir arsiv sizce ne zaman olusturulmali? Bu konuda destek fikirlerinizi bekliyorum?

sevgi saygi, LINUX