[LINUX:15026] Re: Istanbul Univ-Seminer talebi

From: Abdulkerim Öncü (kerim@marun.edu.tr)
Date: Thu 27 Apr 2000 - 09:38:29 EEST

Merhabalar;
Ahmet Aksoy Beyin Linux le ilgili ders notları olusturma fikrine ben de
katılıyorum. Biz Marmara Üniversitesi olarak böyle bir dersi programa
koymayı düsünüyoruz. Ama genel olarak bu derste hangi konuların
anlatılması ve laboratuarda hangi uygulamaların yapılması gerektiğine
hala karar veremedik. Bu konuda fikri olan var mı?
Selamlar...