[LINUX:15022] Istanbul Univ-Seminer talebi

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@postmark.net)
Date: Wed 26 Apr 2000 - 21:29:16 EEST

Merhaba,
Istanbul Universitesi ogretim uyelerinden Sayin Zerrin Ayaz Reis, 60
kisilik
bir ogrenci grubunun linux semineri talep ettigini bildiriyor
(Avcilar
Kampusu). Hafta ici seminer duzenleme olanagimiz su anda pek kuvvetli
degil.
Bu konuda, mesai saatleri icinde gonullu olabilecek arkadaslarimiz
varsa,
lutfen benimle irtibat kursun.
Ayni sekilde Fatih Universitesi'nin seminer talebi de gundemde.
Aslinda, ulkemizin dort bir yanindaki pek cok Universite'den ya da
kurulustan bu tur taleplerin gelmesi mumkun. Bu yuzden, linux
tanitimi
konusunda genel kaynak niteligi tasiyacak "ders notlari"
olusturulmasini
oneriyorum. ( Eger zaten bir yerlerde mevcut degilse!) Boylece, linux
tanitimini belli bir standarda oturtma sansini da yaratabiliriz.
Saygilarimla.

Ahmet Aksoy
ahmetax@postmark.net