[LINUX:14973] Re: inetd-telnetd

From: System Owner (celak@celak.dhs.org)
Date: Tue 25 Apr 2000 - 17:02:57 EEST

Cok klasik gibi gorunuyor. O makinaya daha once ba$ka bir Linux kurdun mu
ya da windows kullandin mi?

Tahminim sorunun ethernet kartindan kaynaklandigi. Module olarak
yuklendiklerinde bazi ethernet kartlari belli araliklarla response
vermiyor. Ornegin bir sure makinaya baglanamayip down oldugunu
du$unuyorsun ama sonradan girip bakinca iki hafta uptime gosteriyor
makina. Ethernet karti ile ilgili bir irq sorunun olup olmadigini kontrol
et derim. Eger imkanin varsa bir sure ba$ka bir ethernet karti takip
dene. Tabi bu arada makinanin bagli oldugu networkte ba$ka canli makinlara
ula$ip ula$amadigini da kontrol etmelisin ki genel bir network
probleminden kaynaklaniyor olabilir. Ayrica sadece belli servislere mi
ula$amiyorsun yoksa makina ping mi yemiyor? Bunun da soole ba$ka bi$eyler
onerelim. (Senin normal cali$ma kriterin nedir?)