[LINUX:14966] Sendmail ile ilgili ilginc bi sorun...

From: Hüseyin Gömleksizoğl (huseyin@microserve.com.tr)
Date: Tue 25 Apr 2000 - 13:25:45 EEST

Merhaba,,

Mail server Sendmail 9.3 kullaniyorum. Bugün'e kadar sorunsuz çalisiyordu
ama bu gün mail server turk.net'ten gönderilen mailleri almamaya basladii.

Turk.net üzerindeki bi account'tan microserve.com.tr üzerindeki account'uma
mailler ulasmiyoor. Turk.net'ten bi yetkili ile görüstüm kendi
server'larinda bi sorun olmadigini söyledi. Ben de kendim bi iki deneme
yaptim.
Önce kendi server'imi test etmek için hotmail ve turkey.com'dan
huseyin@microserve.com.tr adresine bi mail attim. Mailler bana ulastii.

Daha sonra xxx@turk.net account'undan hotmail ve turkey.com'daki
accountlarima mail attim onlar da gitttii.

sonra tekrar xxx@turk.net account'umdan huseyin@microserve.com.tr adresine
mail attim ama gelmedii.

her iki server'da çalisiyoo gözüküyooo. O zaman sorun nerdee olabilir ?
Bi fikiri olan var mi?

Saygilarimla
hüseyin