[LINUX:14958] Partition Sorunu

From: Mehmet Gul (gulm@mef.k12.tr)
Date: Tue 25 Apr 2000 - 08:50:32 EEST

Merhaba,

Yeni aldigim Redhat 6.2 yi ikinci diske kurmaya calisirken soyle bir sorun
oldu.

Slave olarak baglamam gereken ikinci diski bir dalginlik nedeniyle master
olarak baglamisim. (Evde master isyerinde slave olarak kullaniyorum da)

Kuruluma basladiktan sonra hangi secenegi kurmak istiyorsunuz (Custom i
sectim) menusunden sonra bir uyari verdi ve disklerimde problem oldugunu
initialize secenegini secersem datalarimi kaybedebilecegimi yazan bir mesaj
verdi. Ikinci diskimde bir bad sector var ve bende bu yuzden bu mesaji verdi
dusuncesiyle initialize secenegini sectim. Karsima gelen partition yaratma
penceresinde sadece hda yi gordum ve %0 used alani gorunce Pc yi
kapattim.Sonrasi malum Insert system disk failiure.

Size danismak istedigim konu su : Ben ucan diskimi kurtarabilir miyim?
(Norton Utilities gibi programlarla)

Ya da diske Linux partition u atildigi icin Linux uzerinde calisan bir
programlami kurtarmam gerekiyor?

Simdiden tesekkurler.