[LINUX:14956] GNOME tercümesi

From: Fatih Demir (kabalak@gmx.net)
Date: Mon 24 Apr 2000 - 21:35:04 EEST

Bilmem sizlerden GNOME'u kullananlarin sayisi kactir ,
 ama kullanmayanlar bile GNOME'un bugüne kadar tamamen
  tercüme edilmediğini fark etmiştir .

 Ben GNOTRAP isimli bir proje başlatip , şu ana kadar
  % 54'e ulaştim/-k .

 Şimdi benim gibi Almanya'da oturup Türkceyi okulda yada
  cevresinde konuşmayan birisinin GIMP'de kullanilan
   grafiksel kelimelerin anlaminni bilmedidi icin destek bekler .

 Özellikle önemli paketlerin tercümeleri yapilmiştir
 ( gnome-core,gnome-libs,gnome-applets,GConf,Nautilus ..) ,
 fakat GIMP ve Gnumeric'in tercümeleri eksiktir ...

 Bunlarin ama işini bilen irisinin yapmasai gerek , cünkü benim
  o yekin kelimeleri bilecek durumum yoktur ...

 Buna katilmak isteyen
 http://lists.sourceforge.net/mailman/listinfo/gnotrap-list'e gidip ,
  listeme üye olsun . Oraya gelen her ePostaya cevap vardir ( söz - ),
   dediğim gibi özellikle GIMP ve Gnumeric işkencesine dayanabilir
    kişiler lazim ...

 P.S. : KDE'li bir laf duymak istemiyorum ....

--

{< kabalak->Fatih Demir. email->kabalak@gmx.net. icq->64241161. desktop->GNOME. >}