[LINUX:14951] Re: yine oracle

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Mon 24 Apr 2000 - 16:01:00 EEST

merhaba,
yazi gayet iyi aciklamis. ama sanirim surada bir yanlisi var:

[root@manfredi lib]# ln -s /usr/local/lib/jre116_v5 /usr/local/lib/jre
Oracle hardcodes the JRE path as /usr/local/jre, so be careful if you're
modifying the above. Add the JRE bin directory to the root's PATH, as
shown below:
[root@manfredi lib]# export PATH=$PATH:/usr/local/jre/bin

link edilen yer /usr/local/jre olmali (/usr/local/lib/jre yazilmis).
ondan sonra dosyalari bulup calismaya baslar.

iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company
http://www.innovaconsulting.com