[LINUX:14946] Re: printer

From: Sezai YILMAZ (bbm754@hacettepe.edu.tr)
Date: Mon 24 Apr 2000 - 12:24:43 EEST

On Mon, 24 Apr 2000 boyatilim@yahoo.com wrote:

> Selamlar Linux uzerinde HP 690Cxi printer kullanabilen varmi yada
> tanitmabilmem mumkunmu ve tanitirsam printerin renklerinide
> kullanabilirmiyim
> Tesekkurler !

HP 690C+ printer kullaniyordum. Gayet guzel renkli baski da yapiyordu.

Cekirdek 2.2.x serisinde:

# insmod parport
# insmod parport_pc io=0x3bc,0x378,0x278 irq=none,7,auto
# insmod lp parport=0,2
# insmod parport_probe

diyorsunuz. Sonra da printtool ile

"HP DeskJet 670/680/690 series" turu yaziciyi seciyorsunuz. Ve artik
printer calisir durumda oluyor. Tabi lpd'nin de calisir durumda olmasi
gerekiyor.

Cekirdek 2.0.x serisinde nasil oluyordu hatirlayamiyorum. Tek hatirladigim
ogonkify diye ara bir program kullanarak Turkce'lerin sorunsuz cikmasini
sagliyorduk.

iyi calismalar.

sezai