[LINUX:14944] yine oracle

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Mon 24 Apr 2000 - 10:51:44 EEST

selamlar.Oracle hususunda yine problem yasiyorum daha
kuramadim bile.Gecenlerde linuxworld te bir link
gosrmustum orda tam olarak a nalatiliyor.Ben gereken
herseyi yaptim ama
ORACLE_HOME/install/linux/runInst.sh dedigim zaman
bana
--------------------
Unable to initialize threads: cannot find class
java/lang/Thread
Could not create Java VM
------------------------------
Gibi bir hata veriyor.Daha once hic dusunmedigim
birsey Oracle i yuzden bayagi acemiyim :)
Sizlere linuxworld teki linki de yollayayim belki
yardimci olur.
Bir yerde hata yapiyorum ama bir turlu
bulamadim.blackdowndan gerekli seyleri indirdim.KRE yi
indirdim JDK ya gerek olmadigini soyluyor bu linkteki
yazi

http://www.linuxworld.com/linuxworld/lw-2000-04/lw-04-oracle8i.html

=====
Omer Faruk Sen